(044) 279 85 78
cntbhp@gmail.com

ТАРА І УПАКОВКА №6 2019

Ткач, Б. Тестування дизайну упаковки (можливості нейромаркетингу)/ Б. Ткач //Упаковка. - 2018. - №4. -  С. 46-49. - Бібліогр. в кінці ст.

Чуєва, О.В. Ритми музики в дизайні упаковки/ О.В. Чуєва //Упаковка. - 2018. - №4. -  С. 50-53. - Бібліогр. в кінці ст.

Шредер, В.Л. Хронологія розвитку упаковки/ В.Л. Шредер //Упаковка. - 2018. - №4. -  С. 58-60. - Продовження. Початок у №5.6 2006 р.

Лазановський, П.П. Соціально-економічна ефективність упаковки (методологія комплексної оцінки)/ П.П. Лазановський //Упаковка. - 2018. - №5. -  С. 12-15. - Бібліогр. в кінці ст.

Маркетологи информируют...: [европейский рынок упаковки из полимеров, жести, алюминиевой фольги] //Упаковка. - 2018. - №5. -  С. 18-21.

Торстен, Л.   За пределы возможного: [многослойная упаковочная пленка]/ Л. Торстен //Упаковка. - 2018. - №5. -  С. 22-24.

Карвацький, А.Я. Армовані полімерні матеріали для упаковки/ А.Я. Карвацький, І.О. Мікульонок, О.В Караулова //Упаковка. - 2918. - №5. -  С. 26-29. - Бібліогр. в кінці ст.

 Активная и умная упаковка (тренды развития) //Упаковка  бег-ін-бокс. - 2018. - №5. -  С. 30-32.

Добавил: CNTB, 01.02.2019, в категорию Тара та упаковка (огляд журнальних статей)