(044) 279 85 78
cntbhp@gmail.com

Контроль якості продуктів харчування. Сенсорний аналіз.

Один з методів оцінки якості товарів – сенсорний або органолептичний аналіз дослідження харчових продуктів. Метод передбачає оцінку якості харчових продуктів за допомогою власних органів чуття людини: зору, нюху, тактильних відчуттів, слуху і смаку. Ймовірно, що термін «сенсорний аналіз» був вперше використаний у 1961 році і мав відношення до харчової промисловості, а точніше - до оптимізації меню для харчування американської армії. В подальшому сенсорний аналіз розглядається як інструмент, що дозволяє розробляти продукти з характеристиками, які спрямовані на задоволення встановлених і передбачених потреб споживачів до смаку харчової продукції та здатність виробів  бути конкурентоспроможними на ринку. В останні роки  застосування сенсорного аналізу поширилось на фармацію, косметику, парфумерію, пакування, виробництво засобів гігієни і тканин. Сенсорний аналіз дає змогу встановлювати відхилення показників якості продукту від нормативних показників та еталонів.

З загальними положеннями та термінами сенсорного аналізу в харчових виробництвах, особливостями сенсорного аналізу різних  харчових продуктів, характеристиками приладів для здійснення аналізу користувачі можуть ознайомитись в рубриці  «ПРЕЗЕНТАЦІЯ ФОНДУ»,  яка  пропонує  два видання з нових надходжень до фонду ЦНТБ за вказаною тематикою. Цікаві матеріали розміщені також в інших рубриках сайту.

 

 

http://cntb.at.ua/load/tematichni_vistavki/prezentacija_novikh_nadkhodzhen_biblioteki_kontrol_jakosti_produktiv_kharchuvannja_sensornij_analiz/3-1-0-1772

 

http://cntb.at.ua/load/starodruki/kontrol_jakosti_produktiv_kharchuvannja/5-1-0-1771

 

Добавил: CNTB, 27.04.2022