(044) 279 85 78
cntbhp@gmail.com

Вчені запропонували сканувати алкоголь у пляшках через рентген: так видно підробку

УНН.- 16.09.2020

Британські вчені розробили лазерну систему, яка дозволяє аналізувати склад віскі без необхідності відкривати пляшку. За допомогою технології можна підтвердити справжність алкогольного напою, передає УНН із посиланням на newatlas.com.

Розробка належить вченим з Університету Сент-Ендрюса у Великій Британії. В основі цієї технології лежить раманівська лазерна спектроскопія - вивчення спектрів електромагнітного випромінювання, яке дозволяє перевірити, як світло розсіюється і взаємодіє з молекулами певного зразка. Оскільки скло пляшки також розсіює світло і може порушити сигнал, вчені вирішили використовувати два промені: один з них утворює світлове кільце на пляшці, а другий - фокусує сигнал на конкретному місці всередині її вмісту. Це дозволяє відокремити сигнал скла від сигналу самого напою, і перевірити склад , не відкриваючи пляшки. Відрізнити підробку допомагають не тільки неякісна упаковка товару і сумнівні точки його збуту, а й ціна. Так, легальна горілка в Україні сьогодні коштує від 89 грн за пляшку в 0,5 л. Все, що дешевше - або фальсифікат, або контрафактна продукція, попереджають експерти. Як писав УНН, до ТОП-5 надійних українських виробників якісного алкоголю відносяться такі лікеро-горілчані компанії, як: "Баядера - Груп" (ТМ "Хлібний дар"), "Глобал Спірітс" (УДК) (ТМ "Хортиця"), "ЛВН Лімітед" (ТМ "Немірофф"), ЛГЗ "Прайм" (ТМ "Prime", "Житник") і ТОВ "Атлантіс" (ТМ "Грін Дей").

www.unn.com.ua/