(044) 279 85 78
cntbhp@gmail.com

Солодка пропозиція: чи сказати "так" виробництву крем-меду?

Agravery.-14.02.2019

Крем-мед з начинкою – це спосіб виокремитись з натовпу пасічників та привернути до себе увагу споживача. Та чи зможе він залишатись прибутковим протягом тривалого часу?

Традиційним медом сьогодні нікого не здивуєш, тож виробники вигадують чимало варіацій: додають у нього горішки, засушені фрукти, виготовляють медово-горіхову пасту або ж з просто – "українську нутеллу". Подекуди на міських ярмарках, значно рідше в магазинах, можна побачити ще один похідний продукт, а саме крем-мед. На етикетці виробники зазвичай вказують два інгредієнти – начинку (малина, апельсин, какао тощо) і мед. Уперше крем-мед з’явився ще в 1928 р. у Канаді. Технологію його приготування розробив професор бджільництва Елтон Дайс у тоді ще Онтарійському сільськогосподарському коледжі. Відмінними властивостями крему є те, що він не кристалізується, не застигає при низьких температурах, а також легко змішується з іншими інгредієнтами. Цікаво, що деякі українські виробники запозичили ідею продукту в Росії. "В інтернеті дізнались про компанію Coco bello з Москви, але на той момент вони виготовляли мед з цілими засушеними ягодами. Почитали відгуки і зрозуміли, що мед з ягід витягує усю вологу й відтак продукт стає несмачним. Ми спробували змішувати ягоди з медом на блендері, але отримували крупні шматочки, та й блендер не "потягнув" мед. Тому використовуємо для цього кам’яні жорна з моторчиком", - розповідає Катерина Протопопова, власниця сімейного бізнесу "Екопоселення Семигір’я". Очільниця компанії "Evie Honey" Вікторія Вербич також перед тим, як запустити своє виробництво, вивчала зразки російського крем-меду. "Якість їхньої продукції нижча за нашу. Спочатку ми пробували смаки, вивчали консистенцію, колір, оформлення і тоді зосередились на розробленні власної рецептури", - говорить  Вікторія Вербич. А засновника бренду "Honey city" Віталія Руденка на солодкий стартап надихнув досвід його друзів з Канади. До 2016 року продукт в країні був майже невідомим. Зараз виробників кілька десятків. "Ще два роки тому на фестивалі "Всі. Свої" було двоє виробників продукції з меду. Зараз таких на виставках десять, з яких п’ять продають крем-мед”, - говорить Віталій Руденко. Конкуренція велика, але попри це, говорять виробники, продукт не набув широкої упізнаваності серед споживачів. Його не так часто зустрінеш на полицях магазинів, як звичайну арахісову пасту. Переважно збут здійснюється через інтернет-платформу. При цьому крем-мед добре рекламується на різних ярмарках еко-продукції. “Під цей продукт ще потрібно і ринок створювати. Тому що людям дуже довго доводиться пояснювати, що це таке, чим воно відрізняється від звичайного меду. Лідером замовлень в "Honey city" є крем-мед із фісташками та гімалайською рожевою сіллю. "Чистимо й перемелюємо фісташки та подрібнюємо гімалайську рожеву сіль. Потім усе це додаємо до меду", - зазначає Віталій Руденко. За його словами з 12 начинок найскладніше підготувати імбир, адже його потрібно довго сушити. Грейпфрут слід нарізати тонкими скибочками, протягом тижня сушити та в блендері перемолоти на пил. А какао-боби спершу слід очистити від шкірки. Директор компанії "Honey Buny" Денис Філоненко зауважує, що відносно дорожчою за інші є вишнева начинка. Одержання екстракту з вишні доволі трудомісткий процес. Адже у ній вологи більше, ніж в малині або чорниці, потрібно відокремити кісточку та шкірку. Усе це збільшує собівартість екстракту і, відповідно, ціна на нього також зростає. У лінійці компанії "Екопоселення Семигір’я" навіть є крем-мед із сосновими шишками, такий продукт допомагає при застуді, зокрема, ангіні, діє як природний антибіотик. У Семигір’ї крем-мед виготовляють також із калиною, журавлиною, обліпихою, чебрецем та пелюстками чайної троянди. Вікторія Вербич зауважує, що покупці її крем-меду полюбляють смак "мохіто", що складається з м’яти і цедри лайма. Головний лікар Київського міського центру здоров’я Отто Стойка зауважує, що вміст ягід у крем-меду одного з виробників не перевищував 1%. Загалом деякі підприємці вважають інформацію про кількісний вміст ягід секретом виробництва. Певно, тому і не вказують її на етикетці. Однак важливо зберігати баланс між традиційними наповнювачами на кшталт малини та, наприклад, поєднанням вишні і перцю чилі, що приверне увагу гурманів. Виробники зауважують, що покупці трохи з пересторогою ставляться до продукту, адже просто не знають, що таке крем-мед. "Хтось може навіть подумати, що це крем для шкіри", – говорить фахівець.

 аgravery.com

 

Добавил: CNTB, 16.08.2020, в категорию Цікаві факти
Просмотров: 33 | Загрузок нет | Рейтинг: 1.0