(044) 279 85 78
cntbhp@gmail.com

Здивувати чорницями: чи готові в ЄС купувати незвичні продукти з України

AgroNews.ua. -15.07.2018

Чи здатні українські компанії запропонувати ЄС новаторські продукти, які не мають аналогів? А найголовніше - чи здатні вони знайти нішу на європейському ринку для такої продукції?

Компанія LiQberry вже 8 років виробляє чорничну пасту. При цьому - використовуючи у виробництві власну технологію, яка, запевнюють у компанії, дозволяє повністю зберегти корисні компоненти ягід без додавання консервантів, цукру та води. Останнє - важливо в першу чергу, коли йдеться про експорт. Адже компанія від початку позиціонує себе не лише як "органіку", але як виробника продукції, що не має аналогів. Але чи реально переконати європейців купувати "щось особливе" українського виробництва? Як розповідає директор з маркетингу Євгенія Нечитайло, експорт до ЄС розпочався два роки тому, а наразі 5% пасти експортується за кордон. "Для невеликих компаній дуже важко самотужки організовувати продажі у ЄС, а тому ми працюємо з європейськими партнерами, знайти яких нам вдалося вже після першої участі у виставці в Німеччині. Ми представлені у спеціальних магазинах, що торгують органічною продукцією не лише у Німеччині, але у Литві, Польщі, Естонії, Бельгії та Нідерландах", - розповідає вона. Разом із тим, новаторський продукт вимагає зовсім іншої стратегії, а найголовніше – рекламних бюджетів, коштів, яких в українців немає. "Звичайно, нам було б набагато простіше позиціонувати себе як звичайне органічне варення – попит на таку продукцію в ЄС також чималий. Проте, і це ключова позиція – ми наполягаємо на особливості своєї продукції, і це часто створює проблеми", - розповідає Євгенія Нечитайло.

agronews.ua

Добавил: CNTB, 19.07.2018, в категорию Дайджест
| Теги: Здивувати чорницями: чи готові в ЄС