(044) 279 85 78
cntbhp@gmail.com

В Україні пандемія суттєво змінила попит на продукти

AgroTrend.-07.02.2022
У 2021 році за показниками у відсотковому співвідношенні впав попит на молочні продукти, побутові товари, солодощі тощо. Натомість напоїв українці почали купувати більше. Про це розповів комерційний директор сервісу доставляння продуктів Zakaz.ua Євгеній Нетреба.

В порівнянні з 2020-м, у 2021 році попит на напої виріс на 1,1%. Також зростання помітне на товари категорій: бакалія — на 1,6%; м’ясо і морепродукти — на 0,9%; продукти кулінарії і товари для тварин — на 3,5%. Упав попит на категорії: “молочні продукти, яйця, сир”, “овочі та фрукти”, “алкоголь і тютюн”, “побутові товари” та “солодощі”. Це пов’язано з тим, що в 2020 році через паніку під час початку пандемії і локдаунів українці добре запасалися бакалійними товарами: крупами; консервами; побутовими мийними та дезінфекційними засобами. Щодня українці активно купували свіжі овочі та фрукти, щоб зміцнити імунітет. Минулого року паніка зникла, відповідно, ажіотаж навколо деяких категорій товарів пішов на спад, а динаміка покупок повернулася в традиційне русло.

agrotrend.com.ua/

Добавил: CNTB, 11.02.2022, в категорию Дайджест