(044) 279 85 78
cntbhp@gmail.com

Трофімцева: Виробникам органічних продуктів потрібна спільна платформа для комунікації

AgroPortal.ua.-15.11.2019

Україна досі на міжнародному ринку органічних продуктів сприймається переважно як постачальник сировини. Проте вона поступово виходить на новий рівень, і про це треба говорити світу.

Таку думку на міжнародній конференції «Органічна переробка та збут. Нові можливості для готового продукту: бізнес для бізнесу» висловила в.о. міністра аграрної політики та продовольства у 2019 р. Ольга Трофімцева. «За статистикою, 90% сировинних матеріалів українського походження експортується для подальшої переробки. Водночас 80% органічних продуктів, готових до споживання, продаються на внутрішньому ринку», — зазначає Трофімцева. На даний час декілька основних факторів, включаючи проходження лабораторних досліджень та отримання відповідних сертифікатів, є часто обмежуючим чинником для експорту органічної продукції. Тим паче, що виробниками органічної продукції зазвичай є невеликі компанії. Тому, вважає вона, їм не завадить допомога держави. При цьому загальний рецепт успіху на експортному ринку як для сировинних, так і для перероблених продуктів всім зрозумілий і відомий. Це беззаперечна якість у поєднанні з конкурентною ціною.«Основний обсяг органічної продукції ми стабільно постачаємо до ЄС. Проте кон'юнктура цього ринку міняється, виробництво по окремим категоріям зростає, і десь ми стаємо менш конкурентними, — говорить Трофімцева. — На це треба швидко реагувати. Або шукати нові ринки збуту і займати нові ніші, або зміцнювати співпрацю з існуючими партнерами, щоб ті не припиняли з вами працювати, як тільки знайдуть у когось дещо дешевше». Ще один фактор, який стримує просування України на органічному ринку, — низький рівень довіри та відсутність впізнаваного національного бренду Organics made in Ukraine. «Україну й досі погано знають як виробника органічної продукції. Навіть досвічені трейдери ще іноді оперують негативними асоціаціями на кшталт Чорнобиля і не розуміють, як це може поєднуватися з органікою», — додає експертка. Тому Україні треба добре попрацювати над іміджем. Тут стане в нагоді державна інформаційна підтримка, побудова та захист українських органічних брендів, розширення світових ринків завдяки потужній системі торгових та аграрних аташе та здійсненню торговельних місій.

agroportal.ua

Добавил: CNTB, 23.11.2019, в категорию Дайджест