(044) 279 85 78
cntbhp@gmail.com

Трофімцева: Наступним етапом розвитку агросектору повинна стати стратегія 3D

AgroPortal.ua.-08.02.2020

Наступний крок розвитку експортної стратегії АПК — диверсифікація за принципами 3D.

Про це під час V форуму «Стратегії експорту. Трейдинг 2020», організованого ProAgro Group, заявила в.о. міністра аграрної політики та продовольства України в 2019 р. Ольга Трофімцева. «До 2000 р. ми вчилися виробляти. З 2000-го ефективність сектору почала динамічно зростати, ми навчилися експортувати. Наступний крок — диверсифікувати цей експорт», — зазначила вона. За її словами, стратегія експорту 3D — це диверсифікація за трьома напрямками: диверсифікація товарної інфраструктури, ринків збуту та суб'єктів експорту.  «Так, в Україні мають бути великі гравці, які на сотнях тисяч гектарів вирощують та експортують кукурудзу, пшеницю, соняшник, тим самим створюючи економічну подушку безпеки з точки зору валютних надходжень, — говорить Трофімцева. — Водночас маємо підтримати середніх і малих сімейних фермерів, який конкурентні в інших галузях — виноградарстві, горіхівництві, козівництві, вівчарстві». Інші сектори, в яких варто диверсифікуватися, — високотехнологічне виробництво, як-от отримання екстрагованого білка з кукурудзи, органічних інгредієнтів для переробної галузі. І звісно — напрямок ag-tech, в якому вже успішно працюють українські компанії. Диверсифікація на різних точках зростання, розвиток високотехнологічного виробництва, переробної галузі допоможе Україні знайти своє місце в створенні ланцюгів доданої вартості у світі, вважає Трофімцева. До того ж, не варто концентруватися на якихось одних ринках збуту, в тому числі, країнах Європейського союзу.

agroportal.ua

 

 

Добавил: CNTB, 14.02.2020, в категорию Дайджест