(044) 279 85 78
cntbhp@gmail.com

Стало відомо, як розвиватиметься далі агросектор України

AgroNews.ua. -07.12.2019

Українські виробники агропродукції та продуктів харчування шукатимуть нові ринки збуту, великі агрокомпанії в найближчі роки ще більше вкладатимуться в інновації та фінансуватимуть стартапи, а також, відповідно до сьогоднішніх трендів харчування, відбуватимуться зміни в структурі виробництва продуктів харчування. Про це сказала колишній заступник міністра економічного розвитку і торгівлі — торговий представник України (2015-2018) Наталія Микольська в рамках ХІ Міжнародної конференції «Ведення агробізнесу в Україні».

«Ринок ЄС буде для українських виробників агропродукції ще актуальним в 2020 році, але це не панацея, адже нашим виробникам важко конкурувати з дотованими європейськими. Тому не варто дивитися лише на ринки ЄС, а варто шукати нові ринки, де нижчі пороги входу», — зазначає Наталія Микольска.За її словами, також реально збільшити квоти ЄС для української сільгосппродукції, адже Поглиблена та всеохоплююча зона вільної торгівлі між Україною та Європейським союзом є гнучким механізмом і її можна та потрібно переглядати. «Відповідно до дослідження Стенфордського університету, кількість населення буде зростати і відповідно змінюватимуться тренди в харчуванні — більше споживатимуть органічні продукти, рослинне молоко та м’ясо. До речі, відмова від молока вже має свої наслідки на глобальному ринку, в США вже збанкрутував один з найбільших виробників молока», — відмічає Наталія Микольська.

agronews.ua

Добавил: CNTB, 13.12.2019, в категорию Дайджест