(044) 279 85 78
cntbhp@gmail.com

Смарт-органік: Для експорту органічної продукції треба шукати не ринки збуту, а ринки попиту

Бизнес.-10.03.2020

Останнім часом українські виробники агропродукції все частіше цікавляться органічним напрямком.

За останні років 5-6 Україна стала важливим постачальником органічної продукції на західні ринки. Але тут, як у всій агрогалузі, експортують переважно органічну сировину: олійні та бобові, зерно, дикорослі ягоди, горіхи та лікарські трави. На жаль, все ще рідко на полицях європейських магазинів можна зустріти готову українську органічну продукцію. Наразі є ніші, де спостерігається пожвавлення попиту та зацікавленості з боку споживачів. Приміром, набуває здоровий «снекінг». Цей тренд стає глобальним особливо серед молодого покоління. Із дослідження DuPont Nutrition&Health стало відомо, що 2/3 міленіалів Північної Америки споживають протягом дня 1-2 снеки, віддаючи перевагу високопротеїновим корисним снекам. За даними Euromonitor, щорічний сукупний ріст ринку рослинних снеків становить 5% (Латинська Америка), 4,3% (Європа), 2,4% (Північна Америка). Серед «снек-новинок» - Supro Naggets (cоєвий протеїн) та Trurpo (70% горохового протеїну). «Сьогодні справжнім трендом можна назвати тренд на суперфуди, вегетаріанські та веганські  продукти, безлактозну і безглютенову їжу, енергетичні батончики та снеки, їжу, яку можна перехопити на ходу, сушені горіхові та ягідні суміші, салати, супи та напівфабрикати швидкого приготування, фруктові та овочеві чіпси, смузі, органічні лимонади та енергетики. Навіть Red Bull має органічну лінійку», - підкреслює Марія Махновець, голова правління Ukrainian Organic Cluster, консультант з торгівлі органічною продукцією з України. Ще один швидкоокупний напрямок – експорт органічних ягід. «Дикоросла ягода - перший продукт, який пішов за кордон з України, особливо, якщо говорити про експорт готової органічної продукції. Зі свіжою ягодою складніше, є перші спроби, але складне транспортування. Сушка - дуже популярна тема, хоча також складна. У ягідництва повернення коштів в принципі починається швидше, в порівнянні з усім плодоовочевих ринком, тож воно перспективне для експорту органічної продукції», – зазаначає Сергій Галашевський, директор «Органік стандарт».

www.business.ua/

 

Добавил: CNTB, 20.03.2020, в категорию Дайджест