(044) 279 85 78
cntbhp@gmail.com

Продукція українського виробника з’явиться в супермаркетах Європи

AgroNews.ua. -18.08.2019

Група компаній Olkom реорганізувала відділ продажів і укладає прямі контракти для реалізації своєї продукції споживчого сегменту на ринках Європейського Союзу. Про це в інтерв’ю розповів Юрій Євенко, СЕО “Київського маргаринового заводу”, що входить до складу Групи компаній Olkom.

“Olkom готується виходити на зовнішні ринки вже не тільки як субекспортер (постачальник інгредієнтів для експортоорієнтованих підприємств), а й безпосередньо. Зараз ми займаємося реорганізацією відділу продажів і вже розробили дорожню карту подальшого руху в цьому напрямку”, – уточнив Юрій Євенко. У межах підготовки до поставок споживчої продукції на зовнішні ринки, Olkom посилив експортну групу департаменту продажів. Як розповів СЕО “Київського маргаринового заводу”, йдуть інтенсивні перемовини з зарубіжними партнерами, а два контракти на поставки в ЄС перебувають на стадії підписання. Завдяки інвестиціям Групи компаній Olkom в глибоку модернізацію виробничого обладнання, якість продукції “Київського маргаринового заводу” вже зараз випереджає українські національні споживчі стандарти та відповідає вимогам ринків ЄС і США. “У своїй роботі ми помітно випереджаємо українські стандарти, які за мірками глобального ринку вже є досить архаїчними. Контроль якості у нас – в абсолютному пріоритеті. Щоб організувати його на належному рівні, ми придбали абсолютно нову технологічну лабораторію з сучасним обладнанням. Вона дозволяє як проводити практично всі можливі види аналізу виробленої продукції, так і здійснювати досить прискіпливий жорсткий контроль вхідної сировини”, – пояснив Юрій Євенко.

agronews.ua

 

Добавил: CNTB, 26.08.2019, в категорию Дайджест