(044) 279 85 78
cntbhp@gmail.com

Ольга Трофімцева: Один із плюсів євроінтеграції – наші виробники не просто вчаться виробляти якісний продукт і просувати його, а стають євро

Новини УНІАН.-12.07.2018

ІНТЕРВ'Ю

Заступник міністра аграрної політики та продовольства України з питань європейської інтеграції Ольга Трофімцева в інтерв’ю УНІАН розповіла, як українські виробники працюють на інвестиційну привабливість нашого агросектору, озвучила пріоритети аграрного сектору в контексті євроінтеграції, розповіла про конкретні кроки міністерства на підтримку українського експорту та пояснила, як українські виробники працюють на інвестиційну привабливість вітчизняного агросектору.

-В минулому році наш аграрний експорт ледь не дотягнув до 18 мільярдів доларів за рік – цей результат став рекордним для України. Чи зберігається ця приємна тенденція цього року?

- Цього року очікуємо на не менший результат, але без значного зростання вартісного показника аграрного експорту в доларах. Невеличкий плюс, можливо, буде, але це залежатиме від погодних умов та цін на зернові. Ми корегуємо прогнози врожайності по основних видах продукції, які нам дають експортну виручку, і найближчими місяцями також будемо це робити. За нашими попередніми розрахунками, буде зібрано не менше 60 млн тонн, але все-таки треба подивитись, яким буде літо, від цього залежатиме врожай. Також слід дивитися на ціни на світовому ринку. Від цього теж залежить, що ми заробимо на експорті.

- Які продукти приносять нам найбільшу експортну виручку?

-Згідно з офіційною статистикою за чотири місяці цього року, наш аграрний експорт склав близько 5,9 млрд доларів – це трошки менше, ніж було минулого року за той самий період. Лідируючі позиції нашого агро-експорту стабільно займають три продуктові товарні групи – олія соняшникова, зернові (пшениця, кукурудза, ячмінь) та олійні культури (насіння соняшникове, соя, рапс і все таке інше).

-2017 рік дехто з експертів ринку називав «масляним проривом»…

Так говорили через вершкове масло, яке ми минулого року дійсно досить багато експортували, в першу чергу, в ЄС. Якщо не помиляюся, стали постачальником номер три за розміром експорту цього продукту до країн Європейського Союзу. Це дійсно був прорив, адже раніше таких успіхів щодо постачання цього продукту до ЄС у нас не було. Втім, якщо говорити, наприклад, про рослинну олію, то ми стабільно є експортером номер один у світі. Ані минулого року, ані вже поточного року - ситуація не змінилася.

          ІНТЕРВ'Ю  Ольгі Трофімцевої

www.unian.net

Добавил: CNTB, 19.07.2018, в категорию Дайджест
| Теги: а стають європейськими, Ольга Трофімцева: Один із плюсів єв