(044) 279 85 78
cntbhp@gmail.com

Назустріч арабському світу: Як Українські компанії підкорюють арабський світ

Бизнес.-22.04.2019

Українські харчові компанії активно підкорюють арабський світ. Gulfood 2019 — ще один крок назустріч новим ринкам

Згідно з прогнозом офіційно опублікованого глобального звіту Euromonitor International про галузеву перспективу Gulfood 2019 продажі F&B у регіоні Близького Сходу та Північної Африки (MENA) збільшаться з $145,4 млрд 2018 р. до $171,2 млрд 2023 р. при сукупному річному темпі зростання (CAGR) в 3,33%. Такі тенденції підвищують зацікавленість українських товаровиробників щодо регіону Перської затоки і, серед іншого, до Gulfood, що входить у п’ятірку світових майданчиків для виробників продуктів харчування. Головна на Близькому Сході щорічна виставка продуктів харчування і напоїв відбулась 17-21 лютого в Дубайському всесвітньому торговому центрі (DWTC). Gulfood 2019 відкрив Мохаммед ібн Рашид аль-Мактум, прем'єр-міністр і віце-президент Об'єднаних Арабських Еміратів, правитель (емір) Дубаю. Україна представила на Gulfood 2019 різноманітну продукцію з високим рівнем переробки, адже поступовий перехід від продажу сировини до реалізації на міжнародному ринку продукції з високою доданою вартістю є запорукою динамічного розвитку економіки та експорту України. Як повідомив Святослав Дубина, керівник проекту “Ukrainian Business Hub in GCC” (платформа для українських виробників, які прагнуть вийти на арабський ринок), за останні роки кількість українських компаній на виставці помітно збільшилася: торік їх було 34, цьогоріч — понад 60. Це свідчить про збільшення зацікавленості українських виробників у розвитку та просуванні товарів на ринок Близького Сходу. Загалом, для українських експортерів участь у такій мегавиставці розцінюється як чудова можливість знайти нових партнерів, дослідити одночасно кілька зовнішніх ринків, адже на заході присутні компанії з майже 200 країн. Українські стенди на продуктовій виставці у Дубаї офіційно відкрилися 18 лютого за участі в.о. міністра аграрної політики та продовольства України Ольги Трофімцевої, а також Посла України в Об’єднаних Арабських Еміратах Юрія Полуреза. Українські експозиції відвідали власники та баєри супер- та гіпермаркетів, виробники, імпортери, експортери, дистриб’ютори продуктів і напоїв, ресторатори (зокрема із закладів швидкого харчування) з багатьох країн. Стенд Ukraine Business Hub представляв 16 українських компаній з продукцією різних товарних груп та одну компанію з Азербайджану.

www.business.ua/

 

Добавил: CNTB, 26.04.2019, в категорию Дайджест