(044) 279 85 78
cntbhp@gmail.com

Найбільший вітчизняний виробник курятини випустив нову торговельну марку

AgroNews.ua. -04.06.2018

Найбільший виробник курятини "Миронівський хлібопродукт" (МХП) вийшов на ринок з новою торговою маркою "Вінницькі курчата".

Нова торгова марка орієнтована на низький ціновий сегмент. "Нова ТМ "Вінницькі курчата" випускається в пілотному режимі. Це продукт відноситься до низького цінового сегменту і ми поки дивимося, як на нього відреагує покупець. Переважно, реалізація ТМ відбувається у Вінницькій області",— каже Іван Філіппов, керівник напрямку "Управління торговими марками" холдингу МХП. Філіппов додає, що дистриб'ютори можуть самостійно поширювати товар і по інших регіонах, в тому числі і в Києві. При цьому в компанії не уточнили, чи стане продукція під новим ТМ постійній у портфелі компанії. "Пілот триває майже три місяці і про його результати говорити рано. У нас поки немає планів щодо маркетингової активності цього бренду",— додає Іван Філіппов. Відзначимо, що дана продукція виробляється на "Вінницькій птахофабриці" холдингу МХП, яка знаходиться в Ладижині Вінницької області. В місяць виробляється близько 250 тонн продукції під ТМ. Нагадаємо, МХП в 2017 році розпочав будівництво другої лінії Вінницької птахофабрики (Ладижин, Вінницька область). До 2020 року планується наростити виробництво до рекордних 730 тис. тонн. "Миронівський хлібопродукт" є найбільшим виробником курятини в Україні. Займається також виробництвом зернових, соняшникової олії, продуктів м'ясопереробки. Продукція реалізується під торговими марками "Наша Ряба", "Легко", "Бащинський" і Qualiko.

agronews.ua

Добавил: CNTB, 21.06.2018, в категорию Дайджест
| Теги: Найбільший вітчизняний виробник кур