(044) 279 85 78
cntbhp@gmail.com

На європейський ринок виходить нова українська агропродукція, – Трофімцева

AГPОПОЛІТ. -21.01.2019

Українські виробники сільськогосподарської продукції виходять із новими продуктами на європейські ринки: зокрема, це молодні продукти та гриби.

Про це на виставці «Зелений Тиждень», що проходить в Берліні, заявила заступник міністра аграрної політики і  продовольства України з питань  європейської інтеграції  Ольга Трофімцева, повідомляє «Укрінформ».  «Наші виробники поступово «намацують» європейський ринок і виходять дедалі більше з новою продукцією», – сказала Трофімцева. Як приклад вона навела гриби, за якими збільшується вибір квоти, масло вершкове та інші молочні продукти. Це продукти, які раніше або взагалі не поставлялися, або в дуже малих кількостях. Хорошим прикладом чиновниця назвала часник, тарифну квоту за яким українські виробники не вибирали аж до 2017 року, а торік вибрали майже на 100%. Трофімцева сподівається, що цього року ситуація повториться. Звичайно, не вибираються квоти з баранини та яловичини, але на те є об'єктивні причини — у нас ця продукція не відкрита для експорту в ЄС.Що ж до продуктів, які користуються особливим попитом, таких, як мед, соки, за якими річні квоти вибираються буквально за лічені тижні, то ситуація, за оцінкою заступника міністра, може змінюватися. Зокрема, з огляду на, що меду буде вироблятися менше, відповідно буде зменшено й експорт в країни ЄС. На порядку денному стоять як розширення торгівлі, так і диверсифікація продуктів. В цілому Трофімцева бачить «хороші перспективи» в тому, що стосується співпраці з ЄС. Двосторонній товарообіг в сфері АПК зростає, Зона вільної торгівлі «працює для двох сторін». Позитивно розвивається не тільки торгова складова, а й кооперація в широкому сенсі, те, що пов'язано з проектуванням, дигіталізацією, розвитком сільських територій.

agropolit.com/news/

Добавил: CNTB, 25.01.2019, в категорию Дайджест