(044) 279 85 78
cntbhp@gmail.com

Молоко підвищує опірність організму до коронавірусу

AgroNews.ua. -21.03.2020

Провідні наукові установи, молочні та фармацевтичні асоціації Китаю, котрий тільки-но починає оговтуватися від епідемії коронавірусу, наполегливо рекомендують збільшити регулярне споживання молочних продуктів для підвищення імунітету під час запобігання та боротьби із COVID-19. Повідомляє портал foodnavigator-asia.

«Молочка» доведено підвищує опірність організму при спалахові нового коронавірусу COVID-19 та допомагає боротися із інфекцією – стверджують провідні спілки фармацевтів, нутриціоністів та виробників і переробників молока Китаю у публікації під назвою «Рекомендації зі споживання молока та молочних продуктів для громадян Китаю», — пише видання. До розробки цих рекомендацій також долучилися урядові організації та комерційні компанії, серед яких Центр із контролю та профілактики захворювань (Chinese Centre for Disease Control and Prevention, CDC), Національний інститут харчування та охорони здоров’я Китаю, Асоціація практикуючих лікарів Китаю та фахівці Mengniu – провідної молочної компанії КНР. «Із отриманого досвіду профілактики, контролю та лікування інфікованих коронавірусом, наукові дослідження підтвердили, що збалансоване харчування, збагачене молочними продуктами підвищує опірність організму до інфікування та забезпечує необхідні поживні речовини для боротьби з хворобою,» — йдеться у офіційному повідомленні розробників рекомендацій, — «Молоко та інші молочні продукти – ідеальне джерело високоякісного протеїну, а також вітаміну В2, вітаміну А, кальцію та інших надважливих для організму людини поживних елементів. Тому підвищення споживання молочних продуктів дійсно може допомогти посилити імунітет для боротьби організму із новітнім коронавірусом». Китайські науковці та фармацевти наполегливо рекомендують своїм громадянам щодня споживати не менше 300г питного молока або еквівалентних цьому обсягу молочних продуктів, зокрема кисломолочних та із додаванням пребіотиків.

agronews.ua

 

Добавил: CNTB, 29.03.2020, в категорию Дайджест