(044) 279 85 78
cntbhp@gmail.com

Лише за рік українські продукти харчування підкорили 85 країн

AgroNews.ua. -10.05.2019

Українські виробники продуктів харчування з успіхом відкривають нові ринки замість російського. Лише за рік Україна знайшла 85 нових країн збуту – такими є дані Держслужби з питань безпеки харчових продуктів і захисту споживачів. Країни Азії та Африки стають найбільшими споживачами агропродукції з України.Тенденції експорту продуктів харчування аналізує УНІАН.

Висновок такий: за чотири роки, відколи почалася війна з Росією, Україна добре впоралася з та диверсифікацією географічної структури аграрного експорту. Українські виробники продуктів харчування відійшли від ринку країни-агресора і з успіхом просувають свою продукцію на ринки інших країн, будуючи бізнес-зв’язки. Як приклад УНІАН наводить агрохолдинг «Авангард», який є найпотужнішим вітчизняним виробником яєць. За словами власника компанії Олега Бахматюка, зовнішню торгівлю замість Росії переорієнтували на ринки Іраку, ОАЕ, Катару, Саудівської Аравії, Бахрейну, Кувейту, Гон-Конгу, У перспективі ринок Сінгапуру і близько 20 країн Африки. Які ринки найбільш привітні до українських продуктів харчування? За даними Українського клубу аграрного бізнесу, у 7 разів за чотири роки (з 2014 по 2018) зросли поставки вітчизняної їжі в Китай. І це найбільший показник приросту агроекспорту. Китайський ринок, крім зерна, активно споживає українську олію. Дуже суттєво зросли поставки харчових продуктів з України до Японії – з $741 тисяч у 2014 році до $76,9 мільйона у 2018 році. У Японії користуються попитом тютюнові вироби з України, згущене молоко, овочева та фруктова продукція переробки. Пріоритетним та престижним ринком для українського агроекспорту залишається Європейський Союз. Однак тут споживачі вибагливіші, ніж у країнах Азії та Африки, і звертають увагу на яскраву рекламу та упаковку товару. Тож перед українськими виробниками постають виклики: слід навчитися активніше просувати та вигідніше позиціонувати свою продукцію. А це потребує витрат на маркетинг, які можуть дозволити собі не всі вітчизняні виробники.

agronews.ua

 

Добавил: CNTB, 20.05.2019, в категорию Дайджест
| Теги: Лише за рік українські продукти хар