(044) 279 85 78
cntbhp@gmail.com

Косюк розповів про нову бізнес-модель МХП

УНН.- 03.03.2021

 Бізнес-модель агрохолдингу МХП змінюється. Компанія вже трансформувалася із сировинної у кулінарну. На черзі – ресторанний бізнес. Про це в інтерв'ю виданню "Forbes" розповів засновник МХП Юрій Косюк, передає УНН.

"Раніше для нас були важливими собівартість, безпека, якість продукції, а споживача ми не знали. Вважали, що ним має займатися дистриб’ютор. Нині ми зрозуміли, що це наше завдання, вивчаємо потреби клієнта і хочемо дістатися до його тарілки", - додає він. Тепер виробництво сировини - лише частина бізнесу МХП. "Ми прагнемо полегшити життя людини. 69% людей хочуть споживати різноманітну здорову їжу, але не роблять цього, бо це вимагає багато часу і грошей. Ми пропонуємо рішення "під лінощі", - додає Косюк. Саме тому минулого року МХП запустив так звані "магазини біля дому". Замість точок "Наша Ряба" у містах України почали з’являтися "М’ясомаркети", де окрім м’яса можна придбати і супутні товари (спеції, маринади, овочі тощо). Їх принциповою відмінністю від "Нашої Ряби" є більші площі (щонайменше 45 кв. м.), сучасний дизайн, широкий асортимент. "Ринок хоче магазинів біля будинку, які б давали не лише м'ясо, а й якийсь мінімальний набір продуктів. Те, що ми робимо, потрібно було починати три роки тому", - каже Косюк. Інший напрям трансформації МХП - мережа франчайзингових ресторанів."Ми хочемо перевернути ресторанну карту України", - уточнює власник МХП, додаючи, що задовольнить попит українців на здоровий фастфуд. З 2020 року МХП розвиває два ресторанні формати – шаурмові "Doner Market" та гостростудії "Секрети шефа". "Ми постійно щось шукаємо. Наша бізнес-модель повсякчас допрацьовується. Я не можу сказати, що ми знайшли якусь чарівну формулу", - коментує Косюк. За останні 9 років МХП приріс активами в Україні та за кордоном, відновив нові ринки збуту у 80 країнах, побудував маслоекстракційний завод і біогазові станції, які забезпечують усі фабрики компанії електроенергією. Бізнес МХП в Україні складається з 9 напрямків: вирощування зерна, соняшнику і сої на 380 тис. га , виробництво комбікорму, біогазові станції потужністю 17 Мвт, виробництво птиці та яєць, м’ясопереробка і франчайзингова мережа "Наша Ряба" з 1839 точок. Разом з європейськими партнерами МХП управляє фабриками у Нідерландах і Словаччині. В 2019 році компанія вперше самостійно купила потужності в Європі – словенського виробника м'яса птиці Perutnina Ptuj за 221 млн євро. Його птахофабрики знаходяться в Хорватії, Сербії, Македонії, Боснії і Герцоговині, Австрії та Румунії і постачають м'ясо до 15 європейських країн. У 2019 році новий актив додав до загального доходу МХП 271 млн дол.

www.unn.com.ua/

Добавил: CNTB, 10.03.2021, в категорию Дайджест