(044) 279 85 78
cntbhp@gmail.com

Кодекс бізнес-партнера МХП: агрогігант обрав критерії співпраці з українськими виробниками

УНН.- 19.02.2021

 Агрохолдинг Юрія Косюка МХП презентував Кодекс бізнес-партнера. У компанії переконані - це новий рівень співпраці і нові можливості для українського бізнесу. Про цінності і вимоги розповів директор Департаменту закупівель МХП Дмитро Пташник, передає УНН із посиланням на nv.ua.

Він уточнив, що МХП має понад 40 тисяч партнерів, з яких 17 тисяч — локальні. "Перед нами не стоїть мета збільшити кількість контрагентів. Основне завдання — знаходити партнерів, які будуть розвиватися разом з МХП. Іншими словами, нас більше цікавить якість, а не кількість. Тому вимоги до контрагентів посилюються щороку", - каже Пташник, додаючи, що у Кодексі прописані чіткі правила співпраці з МХП. МХП працював над Кодексом приблизно пів року. Документ враховує, зокрема, виклики та загрози, спричинені поширенням COVID-19. "Але це і нові стандарти, і нові вимоги. Користуючись тим, що МХП — велика і сильна компанія, ми хочемо використати цю силу на добро. Хочемо показати, куди потрібно рухатися, щоб скористатися всіма можливостями, які відкриває перед нами світ. А з іншого боку, хочемо примусово підтягнути ринок до цих стандартів, щоб піти від небезпечного сприйняття України як сировинного придатка Європи з дуже високим рівнем корупції. Це одна з цінностей, яку розділяє Юрій Анатолійович Косюк. Ми хочемо, щоб Європа прийшла сюди. Щоб всі люди, які стоять за нами, разом з МХП домагалися успіху, були в Європі. Були успішними в Європі", - додає комплаєнс-офіцер в МХП Олена Коновалова. Практика розробки Кодексів бізнес-партнера не нова, зазначають у МХП. "Ми не вигадуємо колесо. МХП підтримує відносини з учасниками індустрії. З чим це пов’язано? З тією ж масштабністю. МХП — другий у країнах ЄС виробник курячого м’яса і 14-й — у світі. Ми вивчаємо практики глобальних компаній, які працюють у тому самому полі. Але ми також керуємося нашою місією розвивати спільноту навколо нас", - додає Коновалова. Одним із важливих принципів, прописаних у Кодексі МХП, є так званий "Green Deal". Він зобов'язує контрагентів компанії брати на себе додаткові заходи з охорони довкілля і дбайливо ставитися до природи. "Я впевнена, що Green Deal буде актуальним у США, Канаді й на інших ринках. Наші підходи будуть актуальні для тих, хто не працює в Європі, але співпрацює з нами на глобальному ринку. І я сподіваюся, що ми виведемо туди наших партнерів", - каже Коновалова.

www.unn.com.ua/

Добавил: CNTB, 26.02.2021, в категорию Дайджест