(044) 279 85 78
cntbhp@gmail.com

Холдинг “Хлібні інвестиції” націлився на європейського споживача

Бизнес.-05.02.2020

У “родині” ХК “Хлібні інвестиції” з’явився шостий за рахунком завод — Chanta Mount з виробництва замороженої хлібобулочної продукції. Запуску проекту передувала кропітка робота з вивчення трендів світового хлібного ринку.

А вони за останні 15 років суттєво змінились. Зокрема, якщо брати європейський ринок, то понад 50% загального хлібобулочного портфеля припадає на заморожену продукцію. В Україні ця ніша достатньо вільна. Тому “Хлібні інвестиції” зосере­дились на створенні індустріального виробництва повного циклу. Зараз на заводі працює одна лінія потужністю 15-20 т на добу, що виготовляє артизанські хліби, зокрема чіабату, багетну групу та мілкоштучні вироби. Влітку 2020 р. планується запуск ще однієї лінії з виробництва заморожених круасанів і виробів з листкового тіста. Її виробнича потужність складе 12 т на добу. Також у планах підприємства, у разі повного завантаження існуючої лінії, — наприкінці поточного року прид­бати третю лінію з виробництва монопродукту. Поки підприємство “тестує” власну продукцію на українському споживачеві. Тому і рецептуру хліба розробляє, орієнтуючись саме на нього. Скажімо, чіабата в Італії та українська — дещо різні. Українці не хочуть багато “бульбашок” у хлібі. Мовляв, куди ж масло намазати. Італійці люблять крупнопористу структуру та хрустку скоринку. Починаючи експансію на європейські та східні ринки, фахівці Chanta Mount мають врахувати вподобання тамтешнього клієнта.

www.business.ua/

Добавил: CNTB, 14.02.2020, в категорию Дайджест