(044) 279 85 78
cntbhp@gmail.com

Японія зацікавлена в імпорті українського меду та ягід

AgroNews.ua. -10.03.2020

За даними статистики 2018-2019 років, загальний експорт з України до Японії збільшився на 7,8%. Найбільшу динаміку демонструють такі продукти як мед, соняшникова олія та перероблені овочіПише agro-business.

За словами експертів японського ринку, сьогодні для експортерів відкриваються нові вікна можливостей буквально в кожній продуктовій категорії. Особливо великий інтерес спостерігається до меду та українських ягід, повідомляє ІА «Інфоіндустрія». Поставки з України до Японії продовжують зростати. Так, експорт натурального меду виріс на 51% до $599 тис.; соняшникової олії – у три рази, до $1,9 млн; перероблених овочів – вдвічі, до $2,1 млн. Загальний експорт з України до Японії виріс на 7,8%, зовнішньоторговельний оборот – на 25%. «Сьогодні відкриваються нові вікна можливостей буквально в кожній продуктовій категорії. Наполегливі, послідовні та амбітні отримають все», – розповів партнер COIN / Consulting Integrated Юрій Луценко.Він зауважив, що окрім меду, Україна асоціюється у японців з чорницею і полуницею. Інші ягоди продати важче. «Експорт нашої чорниці спрямований цілком на ЄС, частина з якої потім реекспортується в Японію. Тобто наша ягода все-таки там з’являється, але під європейським лейблом. Тобто заробляють на нашій ягоді європейці», – відзначив експерт. За словами Луценка, залежність ринку Японії від китайського імпорту (щодо полуниці він складає 45%, щодо меду – 80%) відкриває Україні можливості, особливо в нинішні вірусні часи.

agronews.ua

Добавил: CNTB, 15.03.2020, в категорию Дайджест