(044) 279 85 78
cntbhp@gmail.com

Як українським продуктам потрапити на ринок Японії

AgroNews.ua. -09.07.2018

Японія, як одна з найсильніших економік світу, може стати перспективним напрямом розвитку для українського бізнесу. Вітчизняним компаніям потрібно лише відкинути стереотипи, щоб побачити нову нішу.

Що ми знаємо про Японію? Це суші, самураї, кімоно, біржа в Токіо і електроніка. Втім, під усіма цими кліше ховаються новатори. Як виявилося, японці ніколи не проти спробувати щось нове. Економіка Японії третя в світі, після США і Китаю і входить в 30-ку за показником ВВП на душу населення. Саме тому ця країна так приваблює підприємців, вважають консалтери, які займаються просуванням українських товарів на японському ринку. За словами Юрія Луценка, партнера консалтингової компанії Coin, японці можуть дозволити собі купити все що завгодно, головне їх зацікавити. Їх не лякає велика залежність від імпортної продукції, оскільки доходи населення знаходяться на високому рівні і продовжують рухатися вгору. Запорізька компанія Famberry, яка вирощує кизил і виробляє джем, варення, соуси, вже спробувала свої сили на новому ринку. У минулому році вони представили свою продукцію на Foodeх Japan і вона дуже сподобалася японцям. "Ми відправили зразки спробувати одному з основних імпортерів, нашого інноваційного продукту на базі меду замість цукру, на їхнє прохання, який отримав позитивну оцінку", - розповідає Олена Заславська, менеджер проектів компанії Famberry. Однак для Японії це нормальна ситуація і розраховувати на швидкий результатами тут годі й говорити. За словами керуючої найбільшою виставки продовольчих продуктів в Азії Foodex Japan Акіко Охара, її співвітчизники обережні і прискіпливі до всього. З цієї причини початок бізнесу займає дуже багато часу, щонайменше три роки. Але якщо ви знайдете японського партнера, ваші відносини будуть міцними і тривалими. У відносинах з японськими партнерами більше просунулася компанія LiQberry, яка виробляє пасту з чорниці в Україні та Литві. Для сировини використовує дику чорницю, яку збирають в волинських лісах. У 2016 році компанія також представила свою продукцію на Foodex. "У нас був несподівано швидкий досвід. Ми знайшли партнерів. На цьому ринку є певна періодичність поставок. Ми почали працювати буквально через чотири місяці. Це дуже неординарний випадок", - говорить Ірина Лукашук, директор з продажу компанії LiQberry. Зараз справи у українських підприємців на азіатському ринку йдуть повільно. Нових партнерів поки немає. І тому, компанія змінює стратегію. За словами Лукашук, для початку необхідно вивчити систему ведення бізнесу в Японії. Вона як трикутник, в якому на верхівці великі трейдери, які спускають товар дистриб'ютору, а ті вже опускають його в роздріб. В силу неординарності продукту, LiQberry пішли протилежним шляхом - з низів.

agronews.ua

 

Добавил: CNTB, 19.07.2018, в категорию Дайджест
| Теги: Як українським продуктам потрапити