(044) 279 85 78
cntbhp@gmail.com

Цукор, солод і крупи: що Україна може постачати до Танзанії

AgroPortal.ua.-04.05.2019

Танзанія є країною-викликом для іноземних виробників. До того ж високий рівень політичної нестабільності та терористичної загрози, які існують всередині країни, та низький ВВП обмежує пропозицію з боку українського виробника.

Про це йдеться у повідомленні аналітичного відділу Ради з питань експорту продовольства (UFEB). Згідно з офіційними даними, рівень ВВП Танзанії у 2018 році становив $55,6 млн, демонструючи зростання на 7,5% проти 2017 року, але дана країна знаходиться на 80-му місці у світовому списку. Танзанія знаходиться на 24-му місці за показником приросту населення (59,1 млн осіб). Даний показник поступається чисельності, зафіксованій у Нігерії, — 195,9 млн (7-ме місце), але випереджає Південну Африку (25-те місце), Кенію (28-ме місце) та Уганду (32-ге). Найважливішими торговим партнером для країни є Індія, серед основних продуктів на імпорт виділяють цукор, крохмаль, хлібобулочні вироби, але основну частку імпорту складають нафтові олії, лікарські засоби, транспортні засоби та труби.«Розглядаючи торгові стосунки між Україною та Танзанією, можна говорити про мляву торгівлю продовольством. Топ-продуктом для імпорту є соняшникова олія, її було відвантажено на загальну вартість $4,6 млн, що складає 80,5% всього імпортного ринку (загальна вартість ринку — $5,8 млн)», — говориться у повідомленні. Сушені бобові овочі (а саме горох та квасолю) у минулому році було імпортовано на загальну вартість $650 тис. — це лише 9% всього ринку. Основними конкурентами для українського продукту є країни США — 46,5% всього імпорту та Італія — 34%. Україна — третя. «Розглядаючи структуру загального попиту до даної країни, варто виділити такі позиції як цукор, солод, та крупи з пшениці», — додають аналітики.

agroportal.ua

Добавил: CNTB, 08.05.2019, в категорию Дайджест