Бізнес на крем-меді. Найбільші виклики — аналіз ринку, етикетка та пакування
AgroPortal.ua.-18.12.2020
Виробникам, які збираються займатися виробництвом та реалізацією крем-меду в Україні, найбільше сил доведеться докласти для аналізу ринку та пошуку тих смаків, які б зацікавили та задовольнили потребу потенційного покупця.
Також не менше уваги потрібно приділити етикетці та пакуванню. Про це в коментарі AgroPortal.ua розповів менеджер відділу збуту медової компанії «Бартнік» Андрій Сич. За його словами, їхня компанія вже виготовляє медові суміші з додаванням прополісу, маточного молочка, перги та пилку. «Вони мають попит через натуральні медові компоненти. У листопаді компанія вирішила запустити виробництво крем-меду з фруктами. Мали на меті запропонувати покупцеві щось незвичайне та знайти нових клієнтів», — говорить він. Із великої кількості варіантів вибрали чотири смаки, які, вважає Сич, будуть цікавими для цінителів солодкого та водночас натурального. А саме: поєднання натурального квіткового меду з малиною, полуницею, чорницею та лимоном. «Кожен смак унікальний та чітко виражений. Мед-крем не містить барвників, ароматизаторів та цукру. Це такий корисний медовий десерт», — каже Сич. На реалізацію ідеї знадобилося три місяці. «Найбільше часу і фінансових ресурсів витратили на аналіз ринку, підбір смаків і розроблення дизайну етикетки для продукції. Тепер перед нами новий виклик — налагодження збуту новинок», — каже Сич.
agroportal.ua