(044) 279 85 78
cntbhp@gmail.com

Андрій Прохоров: Ринок кондитерських виробів в Україні становить близько 2000 тонн на місяць

Agravery.-16.04.2021
Програвши судову справу Roshen, новий виробник тортів Tarta не розгубився. Тут створили аналог «Київському» торту і розробили унікальну фреш-технологію для зберігання кондитерки у вакуумі. Таким чином, самі створили і зайняли нову нішу.
Андрій Прохоров є директором кондитерської компанії Tarta. Поговорили про те, чим сьогодні живе кондитерський ринок України. Які шанси у малих кондитерських компаній вийти на ринок, і загалом — як сьогодні на ньому працювати.

Розкажіть про витоки тортів Tarta? — Компанію Tarta ми створили з партнером чотири роки тому. Це той випадок, коли бізнес створюється з нічого. Проте я мав гарний досвід, 7 років працював комерційним директором «Київхліб», куди на той момент входила і відома компанія «БКК». Ми з моїм партнером на сімейні гроші вирішили відкрити підприємство, тобто, робити те, що вміємо — виробляти і продавати торти і тістечка. В пригоді стали зв’язки з мережами «Сільпо», «Фуршет», «Кишеня». На сьогоднішній момент Tarta стала компанією національного рівня: у нас близько 5−6% ринку кондитерського бізнесу.

Яку стратегію ви обрали, щоб зайняти місце на кондитерському ринку? — Ми довго «намацували» свою стратегію. Необхідно постійно розуміти напрямок змін на ринку. Сьогодні можу сміливо сказати, що курс обраний — за рік ми виросли більш ніж на 100% як в натуральному, так і грошовому вираженні. Кондитерський ринок доцільно виміряти саме у натуральному виразі. Для розуміння: ринок кондитерських виробів в Україні становить близько 2000 тонн на місяць. З них «Roshen» і «БКК» разом займають більше половини, тобто 1000 тонн. Інше виробництво розподіляється між компаніями другого ешелону. Плани у нас досить амбітні. Ми бачимо зараз своїх конкурентів. Наше виробництво — це як третина БКК, що вельми немало. Ставимо завдання — стати серйозним гравцем, третім гравцем на ринку в дворічній перспективі. У нас є для цього всі підстави, щоб зайняти частку ринку до 20%.

В чому ваші переваги? — Tarta — це інноваційна компанія. У нашому бізнесі, звичайно, складно бути інноваційними, тому, що це дуже консервативний асортимент — торти, тістечка. Але, виявляється, це можливо. Ми, трохи більше року тому розробили, придумали і реалізували концепцію і принцип подачі наших кондитерських виробів у вакуумі. Тобто, в газово-модифікованому середовищі. Якщо традиційний продукт, той же «Рошен», «БKК» купуємо на полицях в картонних коробках, то термін зберігання цього продукту на полиці - 5 днів. Тому, що у відкритій атмосфері масло, масляні креми — вони більше «не живуть». Читайте також: Сухофрукти: що допоможе потіснити імпорт? Ми розробили принципи упаковки, підібрали обладнання, яке дозволяє укладати, запаювати торти в газово-модифікованому середовищі. Тобто, витягується повністю на етапі упаковки вся атмосфера, закачується туди суміш інертних газів. Таким чином, Tarta надає зараз вже майже 100% асортименту продукції гігієнічно, і терміни придатності продукції зросли з мінімальних 5 до 12 днів. Насправді, ноу-хау тут особливо ніякого немає. Тому, що це все розроблено для сирного та м’ясного бізнесу, тільки кожний продукт вимагає своїх унікальних газових сумішей.
Інтерв’ю  з директором кондитерської компанії Tarta  Андрієм Прохоровим

аgravery.com

Добавил: CNTB, 23.04.2021, в категорию Дайджест